sobota, 24 maja 2014

Prologue.


AC/DC - Back in Black 



Silnik Impali rozbrzmiewał dumnie w środku auta wprawiając go w lekkie drżenie. Chevrolet, który mknął niczym czarny mustang po pustej drodze w ciemnościach, z daleka dawał do zrozumienia, że to on jest królem tutejszych dwupasmówek. Sam i Dean Winchester jechali w ciemną, prawie czarną oświetloną gwiazdami noc; otoczeni wysokimi, rozłożystymi ćwierkami po obu stronach drogi.
Kierowali się do Mystic Falls w stanie Virginia. Według wskazówek ich ojca, Johna, było tam kilka wampirów, które należało unicestwić jak najszybciej, ponieważ ludzie zaczęli znikać grupami. Ich ciała znajdowano potem kilka kilometrów od miejsca porwania z rozszarpanym gardłem i brakiem krwi w organizmie. Policja twierdziła, iż są to ataki dzikich zwierząt, które ZOO porzuciło w lesie niedaleko miasteczka, gdy ścigani przez policję uciekali z miasta. A masowe porwania w niewielkich odstępach czasu tłumaczyli jakąś grupą przestępczą. Winchesterom coś tu nie pasowało, dlatego musieli to sprawdzić.
_____________________________________________
Witajcie kochani! Jak widzicie, zmieniłam prolog, żeby teraz miał ręce i nogi. Starałam się, stosować do uwag - za które dziękuję i myślę, że teraz wygląda to LEPIEJ niż wcześniej :)
Dlatego zapraszam do ponownego komentowania. :) A co do rozdziału pierwszego, to mam nadzieję, że w tym miesiącu go dodam. Jeśli nie, to na bank w sierpniu. Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie :) mam nadzieję, że nie porzuciłaś tego bloga, ponieważ połączenie TVD z Supernatural może się okazać strzałem w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba już nic nie w skóra tutaj. Zwłaszcza, że minute temu ogarnęłam, że ten blog istnieje.

      Usuń
  2. Załoga Recenzowisko organizuje konkurs na opowiadanie! Piszesz? Wyślij nam swoją pracę!
    To casting do projektu NWK, czyli Napiszmy Wspólną książkę.
    Słowem wstępu
    Konkurs jest castingiem do wzięcia udziału w projekcie NWK (Napiszmy Wspólną Książkę). Najlepsi autorzy, w zależności ile prac nadejdzie, dostaną się do projektu i podejmą się zadania współpracy. Mogą przejść nawet wszyscy, to zależy od stylu i poziomu opowiadania. Zachęcamy osoby, które już trochę piszą i nie robią podstawowych błędów. Nie wymagamy tutaj pisarzy, spokojnie.
    Kilka słów o NWK.
    Projekt polega na pisaniu rozdziałów w czasie 2 tygodni od opublikowania poprzedniego. To znaczy, że pierwszy rozdział publikuję ja. Wszyscy uczestnicy dostają ogólny zarys fabuły, bardzo ogólny. Wszystko zmieniacie wy. Dlaczego? Bo to wy tworzycie historię. Po moim rozdziale, pierwsza osoba z kolejki (co nie będzie miało znaczenia, kto był lepszy w castingu, nie martwcie się) pisze kolejną część tworząc jakąś cząstkę fabuły. Potem ja to publikuję i idziemy dalej. Tak do samego końca kolejki, a potem od nowa. Wszystko będzie wyjaśnione w regulaminie.
    NWK ma na celu rozwijanie wyobraźni, wzmacnianie się w pisaniu, bo sztuka to trudna, oraz poprawia umiejętność pracy w zespole.

    Więcej informacji:http://recenzowisko-blogow.blogspot.com/2015/09/konkurs-jesienne-opowiadanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, zapraszam serdecznie na mój blog www.mytvdmaria.blog.pl Jest on dla fanów TVD :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To opowiadanie jest świetne, podoba mi się ten styl pisania. Szkoda, że blog został zakończony.
    Zapraszam do moich opowiadań, może któreś się spodoba.
    wadazagency.blogspot.com
    opowiadanie-demona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Odznaka